Dag 10 - Något jag längtar efter

Något jag längtar efter är sommarlovet & till 31 Augusti då jag flyger till Spanien tillsammans med Alice & hennes underbara familj + massa andra trevliga människor & är borta i en vecka. Hinner gå i skolan cirka två veckor efter sommarlovet sedan åker vi. Men som sagt så längtar jag ju efter sommarlovet också, så det måste vi ta först & främst fokusera på sommarlovet & se till att det blir härligt, skojigt osv. Sedan kan vi fokusera på Spanien. Som sagt ska dit med Alice & hennes underbara familj, så jagn kan nästan vara helt säker på att det kommer bli en helt fantastisk utlandssemester!!! Men kommer sakna min egna familj otroligt mycket också, kommer speciellt sakna min mammi! Men det ska nog gå bra, hihih.
-
På tal om något helt annat så åker en av mina bästa vänner utomlands idag, & jag saknar henne redan?! Hur ska detta gå.. Jag älskar dig Matilda ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0