Dag 5 - Typ av alla killar jag faller för

Hmm.. Kollar på utseendet gör man ju, så han måste se bra ut. & självklart måste han även vara snäll, omtänksam & rolig. Bra klädsmak, hålla på med någon sport & kanske gymma. Han ska vara lång, vältränad, stora fina ögon, helst bruna eller blå, något/några år äldre, han ska antingen ha lite halv långt hår, eller så ska han ha rakat i nacken & långre uppepå, helst ljusbrunt eller mörkbrunt hår & någon tatuering på axeln & ner på armen eller en stjärna runt armbågen. ÅÅH! Omn skulle spela gitarr så skulle jag smälta, ÄLSKAR när killar spelar gitarr & sjunger!! Han ska tycka om mig för den jag är!

David Beckham
Fredrik Ljungberg
Jude Law
Robert Pattinson
Orlando Bloom
Adam Brody
Ulrik Munther
GRRR snygga boys hela högen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0