.

Igår var det en hur trevlig kväll som helst! Först så fick jag skjuts ut till Bovik av en underbar vän! När jag hade kommit till Bovik så gjorde vi oss i ordning, sedan drog vi till Hällefors ungefär vid halv åtta. In på ica för att handla kött att grilla & lite tillbehör. & när vi kom hem till L så började vi grilla & när vi hade varit där ett tag så drog vi vidare hem till J som hade lite partyy. Där var det massa trevligt folk! & vi fick skjuts av världens snällaste, bäst är han!! När vi om hem så pratade vi lite om kvälle, vad som hade hänt osv.. Sedan somnade vi rätt så fort! Som sagt det var en trevlig kväll igår. Hoppas att ni också hade en bra fredagskväll!?!

& idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag ska i alla fall vara med bästa vännen A ♥
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0