"It's over, today, tomorrow forever"

Hej. Jag har ju redan berättat vad jag gjorde i fredags. Tänkte berätta vad jag gjorde igår också & vad som har/händer idag.
Vi var hemma hos A i Bovik i lördags tills klockan var runt fem tror jag? Då åkte vi hem till mig, så jag fick duscha & så fixade vi oss lite. Till kvällsmat blev det grillat med familjen. Sedan körde han, våran bästa vän ut oss till Knuthöjden för där skulle vi till P & E som skulle ha grillkväll. & efter ett tag när vi hade varit där kom J, F & M dit också & grillade. När dem hade ätit så satte vi oss framför tv:n & kollade på Eurovision Song Contest, inte det bästa att kolla på direkt men trevligt hade vi! Tror att A också var väldigt trött igår kväll, för jag höll på att somna när vi kollade på tv. Så jag gick & lånade en säng en sväng innan vi ringde efter skjuts hem. Vi åkte hem vid elva & när vi kom hem så lade vi oss i sängen direkt, slog på Björn Bröderna. Men vi somnade naturligtvis direkt. Sedan vaknade vi till en sväng & då var filmen slut sedan somnade vi om igen!
.
& idag har vi inte gjort ett dugg. Vi har bara legat i sängen & haft det mysigt & kollat klart på Björn Bröderna, både första & andra filmen. Det är nog min favorit barnfilm!! hihi A har åkt hem & jag ska försöka att plugga lite nu, har fasen TRE prov denna vecka.. Tyska & HK på tisdag & so på torsdag... Skolan tar ju dö på mig snart!!?!
.
Jag trodde på dig, men allt du gjorde var att såra mig. Dina chanser är brända.

Kommentarer
Postat av: Janne karlsson

skaffa ett företagskort


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0