Letar mig ut, blinkande ljus

Hej hallå tjena!
Idag har det varit en helt okey dag i skolan faktiskt, men seg som vanligt! Slutade halv ett idag, cuklade hem vid tjugo i då Alice började sin lektion. När jag kom hem så tog jag lite att äta sedan satte jag igång med pluggandet inför sista provet innan SOMMARLOVET. Det är i stort sätt det jag har gjort idag, pluggat. Har provet på onsdag..
-
Den här veckan är vi lediga torsdag & fredag, awsome. + att måndag nästa vecka är vi också lediga för det är nationaldagen, & resten av veckan har vi klassdagar, vårshow, servering & SKOLAVSLUTNING!! & på onsdag är det studenten här i Hällefors, så ska försöka ta mig dit & kolla en sväng! När vi är lediga torsdag & fredag så ska jag i alla fall på torsdagen åka ut till sommarstugan & sova över där med mammi & lillebror. Kanske hjälpa till lite där ute, sedan bara ta det lugnt & mysa! & helgen kommer väl säkert spenderas tillsammas med Alice!! + att Matilda kommer hem den här veckan också, U-N-D-E-R-B-A-R-T!!!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0