Love it!

Hejhejhejhej osv..
Inatt delade jag säng med A & vi hade självklart mysigt, förutom att det var hur j*vla varmt som helst i sovrummet, helt sjukt varmt var det ju!! Men samtidigt känns det skönt att det är så varmt för då vet man att det kommer bli varmt på morgonen & dagen efter! Vi vaknade vid sju, men vi gick inte upp förrens vid halv åtta, eller ja, jag gick upp kvart i åtta.. Var så himla trött, men jag får allt skylla mig själv! Aja, gick upp & gjorde oss i ordning hur fort som helst sedan åt vi frukost & drog till skolan. Direkt vi kom utanför dörren hemma så kändes det att det skulle bli en underbar dag, med underbart väder!! Så himla skön känsla att man till & med måste ha solglasögon på sig redan på morgonen! Resten av dagen har ju varit hur bra som helst. Slutade vid halv ett, cyklade hem, blev med pappi L till soptippen & affären. När vi kom hem så satte jag på mig bikinin, lade mig på stuttsmattan med kemiboken & ett äpple & hade det gott i solen & värmen!
.
Jag somnade även ett tag, en timme tror jag att jag låg & sov på stuttsmattan, haha.. Men skönt var det i alla fall!
Sedan har jag gjort fotbad, rakat benen ute i solen & stekt samtidigt. Jag har även lagat mat idag & plockat bort disk & allt detta i köket så mammi slapp, visst är jag en underbar dotter? ;) Ja, det var väl det jag hade & säga för idag. Vi hörs nog imorgon! Take care.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0