Marry the night

Lite omvad jag har haft för mig i helgen!!
-
FREDAG
I fredags så var jag med bästa vännen Alice. Hon kom hem vid mig efter att hon hade klippt & färgat håret, hon blev askalas snygg i det!! När hon kom hem hit så gjorde vi oss lite i ordning, sedan åt vi innan vi skulle dra ut. Vi åkte runt med Hanna & Martin. Trevligt. Sedan åkte vi hem till Jimmy där det var lite partaj. Det var inte så direkt roligt, men jag hade ändå trevligt! Vi kom hem vid ett. Vi bestämde oss för att vi skulle kolla på film för vi kände oss inge trötta.. Men där tog vi rätt fel, för vi somnade nästan på direkten, haha.
-
LÖRDAG
När vi vaknade så låg vi kvar i sängen rätt länge, vi var helt slut. Sedan gick vi ner & åt frukost. & efter ett tag så kom hennes pappa & hämtade oss. Då åkte vi hem till hennedär vi skulle ha mys hela dagen. & så blev det!! UNDERBART. Vi kollade på film & åt godsaker hela dagen/kvällen (tjockiiiisar). Vi somnade rätt tidigt. Det var riktigt skönt faktiskt.
-
SÖNDAG
Idag är det ju morsdag så idag ska vi först till Skarped & träffa släkten på pappi Linus sida, sedan ska vi vidare till stugan för att träffa släkten på mammis sida. Vi ska säkert äta på båda ställena också, MUMS. Så det är väl vad jag kommer att göra idag. Grattis på morsdag världens bästa mammiiii ♥
-
Förövrigt känner jag mig som en gammal tant i kroppen, har världens träningsverk :O P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0