Mitt hjärta blöder

Igår blev det skolan, kom dessutom ungefär en kvart försent för jag försov mig.. Vaknade kvart över åtta & jag börjar halv nio.. Sedan skulle jag få upp lillebror också så han kom iväg till skolan & det var inte så himla lätt! Men tillslut så. Aja, igår efter skolan så åkte jag & bästis Jocki ut till Alice i Bovik. Först pluggade jag & Alice en stund, sedan kollade vi på film också, Barnhemmet. Den filmen är skitbra, inte läskig men den är liksom vidrig eller vad man ska säga, plus att man verkligen måste kolla HELA TIDEN för att fatta den, den är rätt komplicerad. Mammi kom & hämtade mig hos Alice runt sex halv sju. När jag kom hem pluggade jag lite till, sedan gjorde jag mig i ordning för att sova.
.
Idag, tisdag har det varit en rätt skön dag, men ändå inte. Andra lektion hade vi HK-prov, vi fick plugga en halvtimme av lektionen sedan skriva provet. Lektionen är 80 minuter annars. Haha aja big deal. Det provet gick väldigt fort att göra, för det var så pass enkelt! Så hade rast från klockan tio till halv tolv. Sedan hade vi prov igen, i tyska, det gick också rätt fort att göra. Så då hade jag rast från ungefär.. klockan tolv till tjugo över ett. Alie & Matilda hade också prov i språk idag, fast Alice hade i Franska & Matilda i Spanska. Så när alla var klara så gick vi till ica & handlade lite godis sedan åkte vi lite bil med Fredrik. Trevligttrevligt!! Tillbaka till skolan till tjugo över ett, hade so, sedan matte som sista lektion. Hem, & nu ligger jag här & ska alladeles snart ta tag i pluggandet! Har so-prov på torsdag.. The school kills me!!!!!
Take care
H

Kommentarer
Postat av: Anna

grymt fin bild på dig :)

2011-05-17 @ 19:51:02
URL: http://www.madsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0