STOOOOORM

Gud vad det blåser ut idag, det är ju fasen storm?!?! Det är ju nästan så man blåser bort direkt man går ut. haha.
Idag har det varit en rätt så lugnt dag i skolan, började med en svenska lektion, helt okej. Andra lektion hade vi HK, men då fick vi sluta direkt, vi som gjorde provet förra veckan. Så hade rast från tjugo i tio till halv tolv, då började B-språket, rätt lugn lektion. Efter det hade vi rast i en timme, sedan hade vi so & matte kvar bara.
Vi fick reda på so provet idag, klarade det! & om jag räknar ihop poängen från kart-provet & kunskaps-provet så hamnar jag en poäng under VG. Rätt surt, men är nöjd ändå!!
Den här veckan har vi matte -& engelska-prov. Hoppas det går bra, håll tummarna för mig!!?!
NU ska jag i alla fall ta mig nåonting att äta, är vrålhungrig, har inte ätit på hela dagen. Sedan ska jag sätta igång med pluggandet!! Take care. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

är hk provet lätt ? :D

2011-05-24 @ 18:32:07
URL: http://bleeckis.blogg.se/
Postat av: a n n a

så snygg brud!

2011-06-23 @ 05:19:26
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0