29, 30 & 1!

Hejsan. Helgen har varit helt okey! I fredags var det meningen att jag sulle träffa honom men så blev det inte.. Så jag träffade L istället, vi gick ut & gick, blev en hel del prat. Sedan gick vi ner till ica i sista stund & handlade godis, vi var så brutalt godissugna!! Det var riktigt smaskigt! Kom hem runt elva tiden, då kröp jag ner i sängen & somnade nästan direkt. Det var skönt att få lägga sig i tid. Plus att jag skulle upp rätt tidigt i lördags också, för att åka till Örebro med mina flickor. Vi tog åtta bussen in & fem över fyra bussen hem. Handlade rätt så mycket kläder, handlade upp alla mina pengar.. he-he-he.
.
Det jag handlade: Svarta navelhöga jeans, ett grått maglinne med ett färglatt tryck på från MONKI, en tub-bh & en stor ring från GINATRICOT, en blommig klänning, en massmönstrad jumpsuit & svarta cykelbyxor med späts på från HM, svarta hälstrumpor från LINDEX, en mjukisdress i aprikosfärg från CUBUS. Sedan köpte jag en vit blå randig t-shirt från HM till storebror & svarta hälstrumpor från LINDEX till lillebror. Sedan åt vi på donken också! Är askalas nöjd med shoppingturen med mina älskade flickor!!! ♥
.
När vi kom hem, runt klockan sex så gick jag in i duschen direkt sedan duschade A också. Sedan fixade vi oss lite snabbt sedan hem till D. & där satt vi & pratade lite, sedan ut för att kolla läget. Det var inget drag alls ute.. som vanligt. Vi satte oss vi skolan, pratade & sedan gick vi upp till statoil. Där träffade vi massamassa folk. Resten av kvällen så umgicks vi med allt folk, det var riktigt trevligt! Träffade en underbar vän som jag inte har träffat på.. jag vet inte hur länge!! Så det var verkligen trevligt att få träffa honom :) Vi kom hem runt halv ett, då la vi oss i sängen & mös tillsammans! Vi var genomfrysta från topp till tå, så vi kröp under & låg under samma täcke för att kunna få upp värmen i kroppen. Riktigt mysigt var det! Vi somnade rätt så snabbt.
.
& idag har jag inte gjort någonting alls typ. Har varit hemma hela dagen. Plockade i ordning i rummet, pluggat lite, sedan har jag bara legat framför tvn, somnade där en rätt lång stund också. Är helt död! Fick god lunch idag också, det var storebror som fixade lunchen idag, för mammi var ute i stugan & pappi L jobbade. Det blev makaroner & köttfärs. Hoppas att ni har haft en bra helg, & take care!!
.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0