I staden växer inga blommor

Hej, jag har ju inte berättat vad jag har gjort i helgen direkt, så tänkte att jag kan göra det nu!
-
FREDAG
Jag, Alice & Matilda var hemma hos Alice först på kvällen, gjorde oss i ordning, grillade & sedan drog vi in till Hällefors. & där hände det ju inte direkt mycket. Men det fanns allt några trevliga människor att umgås med. Först satt vi nere i Mästarnas Park med trevligt folk, sedan åkte vi bil tillsammans med Emil & Fredrik. Vi kom hem vid två tiden. Då lade vi oss i sängen direkt för att sova, vi var riktigt trötta alla tre!!
-
LÖRDAG
Vi vaknade upp hemma hos Alice, ute i Bovik runt klockan tio tror jag. Det brukar vi göra. Vi låg kvar i sängen en stund sedan gick vi upp & åt frukost, mums! När vi hade ätit klart & plockat undan all frukost så trängde vi ihop oss i Alice lilla säng & kolla de på film. Det blev 2012. Men ingen utav oss kollade typ, vi var så himla trötta. Sedan drog Matilda hem. Då målade jag naglarna på Alice, sedan på mig själv. Alice gick & duschade, när hon kom ut ur duschen fixade jag hennes hår & hjälpte henne att välja kläder. Hon skulle iväg på 50-års kalas i Skåln. När Alice var klar så gjorde jag fransk manikyr på Helena & hon verkade bli nöjd! & när dem skulle åka till Skåln så släppte dem av mig hemma först. När jag kom hem så gick jag & duschade direkt, efter duschen åt jag & sedan gick jag till Sofia för att vara med henne & folk. Trevligt!!! Vi drog hem till Simon där det var lite folk. Där var vi tills kolckan vart runt elva, då skulle dem till Hällefors, på fest. Men jag drog hem. Kom hem, kröp ner i sängen & kollade på film.
-
SÖNDAG
Vaknade runt tolv. Sedan låg jag & pluggade nästan hela dagen. Tog en paus för att kolla på film, det var skönt. När jag hade kollat klart på filmen så fortsatte jag att plugga. & senare på kvällen så kom Alice, Jocke & Jimmy & hämtade mig. Var med dem en stund innan Alice skulle hem. När hon hade åkt hem så åkte vi & hämtade Sebben. Kom hem runt halv tio tio. Gick & la mig direkt när jag kom hem ungefär!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0