"In my dreams you always be mine"

Hello babeeeees! Allt bra med er? Med mig är det helt okej!
Slutade skolan vid kvart över tre idag, men slutade egentligen tjugo i fyra. Vi fick sluta tidigare från elevensval för vi har världens bästa & underbaraste lärare!!! Så j*vla GRYM är hon! Aja, när vi hade slutat gick jag upp till no:n där A & M var & hade elevensval.. Kult. Väntade på att dem skulle få sluta sedan blev det hem till mitt hem & min andra familj i Bovik, efterlängtat! När vi kom hem dit satte vi oss & pluggade. Jag skrev ner allt jag ska kunna till kemiprovet nästa vecka & A pluggade på geografi provet som hon har imorgon. & på tal om geografiprovet så hade jag det idag, & det gick bra, så jag hoppas & tror att jag kommer klara det i alla fall.
Kom hem från Bovik vid halv sju ungefär. & sedan dess har jag inte gjort ett piss..Så j*vla skönt!
& sist ska jag bara berätta att den här helgen kommer jag nog.. kanske inte ha så mycke att skriva här i bloggen. Men ska i alla fall försöka. För den här helgen kommer vara hur coollugn som helst!! Imorgon efter skolan ska jag med A hem, hon ska rida, sedan duscha osv, sedan drar vi till Grythyttan för att myskväll hemma hos M, UNDERBART ♥♥ Ni får ha en bra helg & var rädda om varandra! P U S S
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0