"Vi tre mot världen"

Hallå där i det fina vädret! Läget?

06052011
Min helg har varit hur bra som helst! I fredags var jag hemma hos M i Grythyttan med henne & A. Det var meningen att vi skulle ha fredgasmys men så blev det såklart inte.. Istället drog vi till Hällefors på lite partaj & träffade trevligt folk! Vi åkte till Hällefors ungefär vi..hmm kanske tio halv elva & var tillbaka i Grythyttan vid halv två. Tack F som både hämtade & körde hem oss!! & när vi kom tillbaka hem så drog vi igång & kollade på film, vi lade oss i soffan med täcke, kudde & hade det hur mysigt som helst! & på tv-bordet stod det fullt med godsaker.
Vi började titta på filmen Hachiko men kom inte så långt med den.. haha Vi somnade nästan direkt.
07052011
Vi, eller jag vaknade runt tio. Vet ej hur länge dem andra två brudarna hade varit vakna, säkert rätt länge! Aja, när vi vaknade så låg vi kvar i sängen en stund & pratade om fredagskvällen osv. Sedan gick vi ner, åt frukost & pratade ännu mer. När vi hade dukat bort frukosten kröp vi ner i soffan för att kolla klart på Hachiko, det blev även att vi kollade på The Last Song. Ååh, båda filmerna är så bra!! Det är ju drama filmer så det kom en HEEL del tårar vill jag lova.. När vi kollade på The Last Song så tror jag att jag grinade ungefär hela filmen, grinade när det inte ens var sorgligt, haha herregud! Aja, sedan kom H & hämtade oss, åkte till Hällefors, släppte av mig & pratade lite med mammi om Spanien, sedan drog dem hem.
& senare på eftermiddagen så åkte vi på kalas ute Gruvudden hos M & E. Där träffade vi folk & fick lite gottigheter. Vi kom dit vid tre & kom hem vid nio på kvällen. När vi kom hem så satte jag på mig mjukiskläder & kollade på film med mammi & lillebror, mysigt! Men vi var så trötta så det dröjde inte förrens vi lade oss, inte för mig & lillebror i alla fall. Han somnade i soffan nästan direkt & jag gick in till sängen vid elva & somnade ungefär halv tolv, hihi.
08052011
Imorse väckte mammi mig runt åtta & sa att vi skulle ut till Bovik för vi hade blivit bjudna på fika. Så det var väl bara att gå upp ur sängen & göra sig i ordning. Vi kom till Bovik ungefäör halv tio tio & var där till halv två nu på eftermiddagen. När vi kom hem böt jag om till bikiniöverdel & shorts så satte jag & lillebror upp stuttsmattan (med lite hjälp från mammi & pappi L), så nu är den uppe! Ska alldeles snart gå ut & lägga mig på den & steka lite tänkte jag. Men ville bara skriva lite här först.
Just ja, tack min älskade M som har gjort en ny fin header till min blogg, blev askalas nöjd ♥
Då vet ni vad jag har gjort denna helg då! Hoppas att ni har haft en bra helg också! P U S S & take care!
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0