"What are words"

04052011

Har precis kommit hem från skolan ungefär, så snart ska jag sätta igång med allt pluggande.. Har prov imorgon, Geografi kartprov, norden. Men det ska nog gå bra! Idag hade vi första idrottspasset i Hurtigtorpet, vi skulle springa 5 kilometer. Det gick bra, sprang, eller ja, jag joggade nästan hela på 28 minuter. Så nu ska jag allt så den tiden & springa på kortare tid på fredag!! hoho. Är ensam hemma till halv sex då lillebror kommer hem, sedan ska vi bara vänta på att mammi kommer hem vid sju, efter att ha varit på handledarkurs så hon får övningsköra med storebror & föräldra möte för min klass. Intressant va? ;) HAHA. Aja, ha det bra. P U S S
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0