DE STARKA BÄR ÄVEN PÅ EN SVAGHET

Precis städat klart sovrummet så nu är det fräscht igen. Har även gjort det mysigt och fint och ställt fram lite julpynt. Även bytt kläder på skyltdockan, så nu är hon också så fin! Nu ska jag alldeles snart ta mig en dusch sedan dyka ner i biologi boken, so boken och fylla i någon lapp om ergonomi som ska lämnas in imorgon.. DRYGT! Men så är det. Idag på HK:n så gjorde vi super god mat. Det blev wook. Guuuud vad gott det var! Är i ett riktigt bra lag alltså, Adam och Albin är ju två riktiga mästerkockar, hihi. Vi har även jäkligt roligt på lektionerna, mycket skratt och fjant men grymma är vi ju såklart!! Aja, nu ska jag ta mig en dusch.
Bjuder på en bild som tog i februari i år, så rätt gammal.

Kommentarer
Postat av: Addeh

Jag vet att jag är bäst på att laga mat Hanna! xDDD

2011-11-23 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0