DET BOR EN ÄNGEL I MITT RUM

Nyduschad och fräsch efter sista praktikdagen som var den mest slitsamma av dom alla faktiskt, hehe. Men det har varit en bra och rolig vecka nere på Thomas Kläder. Mycket skratt, tok och fika! Som tack för hjälpen där nere fick jag ett presentkort av dom, väldigt snällt. Nu har jag som sagt precis duschat och fräschat till mig lite och ska snart börja föna håret och göra mig i ordning. Ikväll blir det ner till ishallen med Alice och kolla på HIK-NORA. Sen händer det väl inte så mycket mer ikväll skulle jag tro.. Som vanligt här i hålan Hällefors, hahah.. Det var väl allt jag hade att skriva om nu. Ni får ha en bra kväll vad ni nu ska göra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0