...

Sitter i lägenheten med brorsan och Sebben. Har precis fått helt okej fod mat, pommes frites och hamburgare. Sen vi kom hit har jag suttit och pluggat och läst lite i boken jag har börjat läsa, Skadad - Cathy Glass. Den är riktigt bra, men väldigt hemsk.. Det är en sann berättelse om en liten flicka som från flytta till fosterhem till fosterhem. Den rekommenderar jag faktiskt att läsa!
Grabbarna sitter och nördar spel på datorerna och har tv:n igång med äcklig sport på.. Japp! Det är riktigt kul att bo tillsammans med två grabbhalvor i några dagar nu.. Det fattas bara att dom ska börja och sitta i kalsonger, peta naveln, prutta, rapa och dricka öl.. Aja, har ju i alla fall tak över huvudet, hehe. Och imorgon börjar jag praktiken runt klockan tio. Men vet inte vad vi ska göra imorgon. Nu ska jag fortsätta plugga och läsa lite. Tidig läggdags hoppas jag att det kan bli också.. Så inte grabbarna är vakna länge eftersom jag ska sova ute i tvrummet på en luftmadrass. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0