GOOD GOOD GOOD

Sorry för sent inlägg idag. Men hann verkligen inte blogga när jag kom hem från skolan. Slutade tidigare för att hinna hem och så innan vi skulle dra till Örebro på öppet hus på Wadköpings Utbildningsutbildningscenter. Var dit med Alice och våra mammisar. Det var riktigt bra faktiskt så tror jag vet vad jag ska gå och sådär nu. Så nu känns det riktigt bra! Och nu känner jag att jag bara vill sluta nian och börja gymnasie, haha. Blev även donken ikväll, grymt gott var det! Nog om det. Nu sitter jag framför tv:n och ska alldeles snart gå och borsta gaddarna sen lägga mig i sängen och läsa lite läxa. Hoppas ni haft en bra dag!! pusssss sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0