I CAN DO WHAT I LIKE

Ligger just nu i Alice säng och lyssnar på musik medans hon är ute i ett iskallt stall och grejar med hästen osv innan hon ska ha träning för Susanne. När hon har träning så ligger jag kvar i sängen och tar det mega lugnt. Ska väl antagligen åka hem snart också, städa rummet och greja lite skulle jag behöva göra. Och imorgon börjar sista praktikveckan som jag gör på Tomas Kläder här i Hällefors. Det blir nog helt okej! Börjar 09.30 och slutar ungefär 16.00, helt okej tid faktiskt.


Kvällen igår var helt okej den också. Fast jag såg typ inte till Alice någonting under hela kvällen, hehe.. Och det var faktiskt rätt tråkigt!! Medans hon var någonstans så åkte jag lite traktor med Albin som var så snäll och stod ut med mig och mina FINA sånger, hahah. Alice kom tillbaka vid ungefär kanske halv tolv eller något och då drog vi hem direkt, och det var bra jäkla skönt att dra hem tidigt! När vi kom hem blev det att laga våran vanliga nattmat, NUDLAR med iste till. Sen blev det natten för oss.


Bild sen igår morse när jag var RÄTT så död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0