JAG ÄR PÅVÄG TILLBAKA DIT JAG EN GÅNG VAR

Första skoldagen efter tre veckor var väl helt okej faktiskt. Men nu drar alla prov och sånt igång igen, jobbigt nog. Och nu gäller det ju verkligen att kämpa på så man klarar sig i alla ämnen. Jag har fem prov kvar innan jul, vad jag vet nu i alla fall. Kan ju komma något mer, det vet man ju aldrig.. Så nu ska jag fan verkligen försöka kämpa och göra mitt bästa! Idag slutade jag i alla fall 14.55 och gick direkt och solade tillsammans med Emma och Oliven, blev även en sväng ner till Thomas Kläder med flickorna. Och när jag kom hem så blev det en riktigt trevlig fikastund tillsammans med mamma, farmor Beda och Monya. Sen dess har jag inte gjort så himla mycket, bara varit med ner och hämtat lillebror från hockeyträningen. Och just nu sitter jag och kollar efter en fin klänning till jul och nyår. Någon som har ett tips var det finns fina klänningar som inte är allt för dyra?! hehe. Vill verkligen hitta en innan julavslutningen!! Nu ska jag kolla vidare sen ska jag ta mig en dusch innan det är dags att lägga sig.
GODNATT SOVGOTT SEN, PUSSAR! (jag vet att min blogg är väldigt tråkig utan bilder och sådär, men hinner aldrig ta några nya ju..)

Kommentarer
Postat av: Beda

Det måste finnas hur många fina klänningar som helst till dig!! Jag tycker också det var en trevlig fikastund, tack för den.

2011-11-21 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0