JAG HAR GÅTT FRÅN VÄLDIGT KÄR TILL OBESKRIVLIGT ENSAM

Idag var det nog lite roligare på praktiken faktiskt. Fick inte bara stryka skjortor, plocka upp och sortera nya varor utan fick också prova på att ta betalt. Lite nervöst oc läskigt i början men blev bättre och bättre för varje gång. Och det är ju bara tisdag än så länge, så har ju tre dagar till att träna på, hehe. Nu har jag precis kommit hem ungefär och sitter just nu och lyssnar på musik och diggar och sjunger med! Älskar verkligen att sjunga, även fast det kanske inte låter så bra.. Håller ni inte med att det är superroligt att sjunga?! Tanken brukar slå mig att livet utan musik skulle vara SÅ TRÅKIGT alltså!! Lite senare ska jag plugga lite på mitt prov som ska göras när vi kommer tillbaka till skolan nästa vecka. Men först ska jag nog spela lite tvspel och ha det roligt för mig själv idag igen, hur normalt?! Ska även försöka ta mig ut på en promenad ikväll också, fast idag UTAN mamma. Hon går ju så snabbt så en annan får springa för att hänga med, hahaha.
Och förresten sorry för mig blogg är så tråkig, enformig och aldrig några bilder.. Men det är typ sån jag är, eller nått? Ni får säga till om ni vill att jag ska blogga om något speciellt eller så. Tänkte lägga ut en sån där med massa "fakta" saker om mig sen bara för att liksom.

Kommentarer
Postat av: Kissie

hej i ett inlägg för länge sen, skrev du att du var med om en trafikolycka. kan du inte skriva om den:) kram jätte bra blogg förresten :) :) :)

2011-11-16 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0