KÄNSLAN BÖRJAR SAKTA KRYPA FRAM NU

Godkväll! När jag kom hem från bästis idag så la jag mig framför tv:n och råkade somna, så somnade bort någon timme. Bra gött var det i alla fall! Sen gick jag upp och tog mig en dusch innan maten och innan vi drog ut till stugan och hälsade på mormor och morfar eftersom mammi skulle fira morfar på farsdag. När vi kom hem från stugan började vi städa, flytta möbler och grejat här hemma, jag, mammi och lillebror. Vi ska nämligen göra om lite här hemma, typ riva väggar och sätta upp väggar, jag vet inte allt vad dom ska göra. Storebror har i alla fall fått flyttat upp till övervåningen nu och ska ha sitt rum där medans hans gamla rum ska bli en del av köket, tror jag. Nu är vi alldeles snart klara med städandet och det och ska snart beställa en familjepizza och ha lite söndagsmys. Säger godnatt och sovgott redan nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0