KOM TILL MIG BABY

Lite snabbt om gårdagen på Philskolan.. Började halv nio och slutade halv fyra. Vi fick stå och lyssna på massa olika lärare om den linjen som de undervisade i. Smått jobbigt det var allt stå hela tiden, haha.. Det bästa med hela gårdagen var i alla fall den goda bullen vi fick, MUMS.
Idag har vi haft en helt vanlig skoldag och dagen har varit helt okej! Hade textilslöjdsprov idag också, och det kunde väl ha gått bättre... På hemkunskapen gjortde lussebullar, och guuud vad goda mina och Adams bullar blev! Vi är verkligen grymma tillsammans i köket alltså!! Som jag sa förra gången så har vi även riktigt riktigt roligt på våra lektioner så tror att det har med det att göra också. Att man har roligt tillsammans! Hade hemkunskap som sista lektion, hem direkt och börja skriva på NO uppsattsen som ska vara inne på fredag. Är alldeles snart klar med den och ska sen börja läsa på SO:n och sen kanske gå vidare med engelskan, om jag orkar. Just ja!!! Har hjälpt mamma att skaffa en blogg också. Så ta och kolla en titt på den! http://carolastenberg.blogg.se Där får ni läsa och se bilder på hennes pyssel och inredning hon gör här hemma. Nu ska jag dra mig tillbaka till köket och göra klart min uppsats.

Kommentarer
Postat av: Addeh

Vi är mäster kockar!

2011-12-01 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0