NÅT ANNAT ÄN DET HÄR

Helt okej dag och kväll igår. Blev bara masa sport på förmiddagen och en tund på eftermiddagen också. Efter innebandyn med det käk med Alice, på espana....... Under kvällen umgicks vi med Jocke och åkte runt med honom, vilket liv vi har alltså!! Och mitt humör var vekligen upp och ner igår vet inte vad det var med mig? Kom hem ungefär halv två inatt, trötta som fan så vi kunde ju knappt sjunga fan, orden bara snubblande över varandra hela tiden haha. Borstade tänderna och tvättade bort sminket sen sängen direkt och John Blund kom på direkten!
Idag vaknade vi ungefär vid tio tiden och har bara ätit frukost och suttit i Alice rum och gjort ingenting verkligen. Bara skrattat åt typ ingenting. Nu väntar jag på att klockan sa närma sig halv fyra så jag får åka hem och städa lite och sen måse jag verkligen ta tag i pluggandet idag.. SKÄRPNING HANNA!!! Och imorgon är det skola som gäller, har inte längtat tillbaka ett dugg, usch nej.. Och nu innan jul har vi rätt många prov också, så nu är det hård press alltså så man måste verkligen ligga i och plugga och hänga med som fan! Längtar till snön och jul så jag blir tokig. Aja nu ska jag ta och klä på mig lite och packa ner alla mina saker så jag är redo att dra hem sen när skjuten går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0