STAY

Hejhej, rätt sen bloggning idag. När jag hade slutat praktiken tog jag vägen förbi mormor och morfar och stannade och åt mat tillsammans med dom. Riktigt trevligt och gott var det! När morfar hade kört hem mig så hoppade jag i joggingkläderna och tog mig en timmes promenad. Väldigt skönt med dock väldigt halt ute på vägarna nu.. Så man lär allt passa sig så man inte glider till och hamnar på backen och drar sig i riktigt illa. Har även varit med ner till ishallen och kollat en stund på lillebrors hockeyträning och nu har vi precis ätit kvällsmat. Ska alldeles snart gå upp och duscha och greja innan jag ska lägga mig. Är grymt trött faktiskt. Hoppas att ni också har haft en bra dag idag!! Godnatt och sovgott så hörs vi imorgon, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0