THE LAST DAY

Hemkommen från en grym dag! Idag har vi varit och fottat vid en teater här i Örebro. Har tyvärr glömt bort va den heter, hehe. Men ska ta reda på det och berätta sen. Vi började vid 09.00 och slutade vid 16.30. Det har varit full rulle hela tiden med klädbyte, hår och smink. Det har varit riktigt kul att kolla när modellerna sitter framför kameran. Man blir så glad! Dom var verkligen askalas duktiga. Men man blir ju dock lite avis, hihih. Påvägen hem från fotograferingen så är man tvungen att gå genom stan -eller i alla fall jag om jag vill hitta rätt och inte gå vilse- där alla affärer finns.. Det gick bra.. Ända tills jag kom fram till H&M. Där drogs jag in av ett spöke som sa att jag bara var tvungen att köpa en vit skjorta för 99:-. Och så blev det.. hehe. Men jag har faktiskt letat efter en sån skjorta ett bra dag, men inte hittat någon som har varit nog bra. Så jag tycker att det var värt det faktiskt! 
Nu sitter jag i lägenheten med bror och SEB och väntar på att klockan ska närma sig 18.45 så jag kan gå bort till resecentrum och ta bussen hem till lilla hålan Hällefors. Faktiskt skönt att komma hem. Speciellt till familjen och bästa vän. Vi hörs antagligen imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0