THIS YEARS LOVE

Godmorgon! Idag vaknade jag tidigt, redan vid 08.00 och har redan duschat och ska snart äta frukost tillsammans med mamma och lillebror. Sen göra sig i ordning för att åka ner till Hällevi och kolla när lillebror spelar match 11.00. Efter den matchen så ska jag och Alice vara kvar på ännu en match, när hennes lillebror spelar 14.00. Och när den hockeymatchen är slut drar vi upp till sporthallen och kollar på innebandy, a-laget i Silvergruvan-KFUM Örebro 16.00. Haha mycket sporttittade idag, men kul är det ju! Och ikväll ska jag träffa en saknad vän också som är här och hälsar på wooop!! Och ikväll? Ja, det är väl som vanligt.. INGET.  Kanske sova hos bästis inatt också, superdupermegamysiiigt! Men nu ska jag gå ner och äta frukost. Hörs kanske senare idag, eller så blir det imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0