I LIKE HOW IT FEELS

Det var riktigt skönt att komma hem till hålan igår kväll faktiskt. Så igår när jag kom hem så mös jag en stund med familjen innan vi ville se olika program så jag gick upp och kollade på tv. Sen gick dom och la sig ganska så snart eftersom dom skulle jobba och lillebror till skolan. Dröjde inte förrens jag somnade jag också. Idag är det plugg och leta praktikplats till nästa vecka som gäller. Hoppas att det finns på Tomas Kläder så jag slipper vara på typ ica eller pekås.. Har precis duschat och gjort mig i ordning nu och ska dra mig ner mot samhället alldeles snart. Kanske ska äta lite först, hihi.
// Skjorta-H&M // Skinnbyxor-GinaTricot //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0