EN MILJOR NOLLOR

Provet gick väldigt bra idag, det gick faktiskt super! Kändes det som i alla fall. Efter jag hade varit nere på skolan en stund och umgåtts med Alice och Matilda vid deras lunchrast så cyklade jag hem till mormor. Där fick jag lite fika. Limpa med julskinka och senap på + en burk coca cola, MUMS vad gott det var alltså!! Sen cyklade jag hem och hamnade framför tv:n och datorn.. hehe. Så det blev varken städat eller någon promenad. Fy skäms Hanna!! Men det får vi ta igen någon annan dag såklart. Nu har jag i alla fall duschat och gjort mig i ordning.
Om ni vill veta så ska jag även äta som en häst sen. För jag är så in i helvete hungrig nu alltså!! Kan ju liksom inte äta nu heller eftersom det inte finns någon mat och sen är inte mammi eller pappi hemma just nu.. Så ah, jag får väntaaaaa. Och ikväll tillbringar jag kvällen tillsammans med min prinsessa, som alltid, hihi. Ska sova hos henne inatt också, mysigt värre. Får även träffa hennes familj, saknar dom enormt mycket faktiskt. Dom är så goooooaaaa :* 
HAHA mina fingrar..

Kommentarer
Postat av: d o m n a u e r

va söt du är hanna! :)

2011-11-13 @ 18:48:19
URL: http://domnauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0