61 BARA FÖR ATT

1. Hur gammal är du om fem år? 20 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Maggan på Thomas Kläder

3. Hur lång är du? Vet inte rikigt, ungefär 1,70 cm tror jag

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer fasen inte ihåg, haha

5. Vem ringde du senast? Dåligt minne alltså..

6. Vem ringde dig senast? Alice

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Gött :) Åker bil :)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är och vad det gäller
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Nu


 

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grön

12. När vaknade du i dag? 07.00-07.30

13. Vilken är din favoritjulsång? Dom flesta

14. Vilken är din favoritplats? Sängen och hemma hos familjen Ylitalo

15. Vilken plats föredrar du minst? Kalla/mörka platser, ett hus helt ensam och skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Örebro eller något, inte Hällefors i alla fall

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Ingenting faktiskt

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skämt och tokigheter från mina vänner

19. Hur stor är din säng? 120 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar


 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Om trosor räknas som kläder så sover jag i så fall med kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra som jag har när jag sover

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Hålan Hällefors

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Ja, rätt så. I alla fall med mina närmaste, sånna jag kännt länge och umgåtts med mycket. Är rätt blyg och tyst av mig annars faktiskt.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's och Grythytteglass

28. Vilken är din favoritefterrätt? Hmm.. Har nog ingen favorit

29. Tycker du om kinamat?  Ja

30. Tycker du om kaffe? Ibland


 

31. Vad dricker du till frukost? Te, juice eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Mitten

33. Kan du spela poker? Nepp

34. Tycker du om att mysa/kela? ÄLSKAR

35. Är du en beroendemänniska? Nja, eller jag vet inte

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Neppnepp

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet såklart


 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor osv

42. Äger du dyrbara smycken? Kanske något men annars bara massa skit

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate Housewives och Filip och Fredrik,

44. Kan du rulla med tungan? Nonono

45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns rätt många som är roliga i min omgivning

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Vanliga Sonny Ericssons ringsignal

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett hjärta som mamma har sytt

50. Flirtar du mycket? Det tror jag väl inte


 

51. Kan du byta olja på bilen? Haha kanske, har aldrig försökt

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Skadad-Cathy Glass

54. Läser du någon dagstidning? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nooo

56. Dansar du i bilen? Ibland hihi

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Hatar att lyssna på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skolarbete antar jag

59. När var du i kyrkan senast? Alice konfirmation

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Håkan, Maria och Cissel

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En helg, tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0