THE DAY YOU ARE GONE

Rätt seg dag idag på praktiken. Fanns inte så värst mycket att göra.. På lunchen var jag i alla fall med Alice ner en sväng till Hällevi där alla småungar hade olympic day. Alice hjälpte till vid hästarna så satt där och kollade på alla ungar när de red en stund innan lunchen var slut för mig. Efter jag slutade praktiken så la jag mig i en varmt och skönt solarium och förbättrade brännan lite. Det var så brutalt skönt eftersom det är så fruktansvärt kallt ute nu.. Och när jag kom hem så åt jag lite mat sen blev det ut på en timmes promenad idag igen. Riktigt härligt att röra på fläsket ibland. Och nu har jag ätit igen, haha. Ska snart ta mig en dusch och sen kanske läsa lite biologi som aldrig blev gjort igår, förrgår osv.. Måste allt ta och skärpa till mig lite nu känner jag. Är alldeles för lat.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0