I WONDER WHY

Godkväll! Sent inlägg idag, sorry. Haft fullt upp sen skolan faktiskt. Har haft en toppen bra dag idag. Fick reda på resultat av några veckor gamla uppsattser jag skrivit, en i svenskan och en i NO och fick riktigt bra resultat på dom båda! Så är superduper glad över att det gick så pass bra och det känns som att jag är på G uppåt med skolan nu! När jag kom hem från skolan så fikade jag en liten stund sen har jag pluggat och tränat lite innebandy med lillebror och laget. Det var riktigt skoj faktiskt!! Och nu sitter jag framföt tv:n med mamma och Linus och kollar på filmen Killers. Men ska alldeles snart gå och lägga mig så jag orkar upp i tid till idag. Nattiiiii sovgott, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0