GONE BABE GONE

Glömde blogga igår, sorry! Hade tyvär inte tid.. Ah igår var jag nere i sporthallen i typ tre timmar och satt i sekeratiatet när lillebror hade poolspel, efter det åkte jag hóch handalde med familjen sen vidare till kyrkogården för att tända ljus eftersom det var alla helgona igår. Efter det åkte vi hem och jag fixade till mig lite och åt innan Alice kom. Så blev det ut med henne och träffade härligt folk! Kom hem vid halv två inatt, så är redigt trött nu.. Idag ska jag i alla fall plugga, packa sen dra in till Örebro och bo där i tre dagar till. Och den här veckan med brorsan och Sebben.. KUL.. Eller?!! Men nu ska jag äta klart frullen sen ska jag börja plugga. Vi hörs, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0