THE SUN THE TREES

Idag har det varit en helt okej och rätt lugn dag faktiskt. Vi har varit på Marieberg Köpcentrum idag också, men inte alls lika länge. När vi var klara med allt på Marieberg Köpcentrum så åkte vi till lite andra affärer, gjorde lite ärenden sen hem till Carina. Idag var det inga modeller med så jag fick lov att prova en hel del kläder tills morgondagens fotografering. Rätt roligt faktiskt, hehe. Sen körde carina hem mig till mupparna jag bor med, herregud säger jag bara.. Kommer vara både fysiskt och psykiskt skadad efter de här fyra dagarna med dom här.. ah vad man nu kan kalla dom.. Nu har vi precis varit och handlat mat och lite godsaker inför kvällen. Idag är det Sebben som lagar mat, köttfärssås och spagetti. Så vi får väl se hur det kommer att smaka.. Om jag ens vågar smaka, haha. 
Imorgon är det äntligen dags för fotografering. Ska bli riktigt spännande men kommer dock bli väldigt stressigt och jobbigt imorgon.. det ska strykas/ångas kläder, lägga allt på sin plats så man hittar det snabbt osv. Sen får jag åka hem till min älskade familj och bästa vän!! Längtar efter dom en hel del faktiskt.. Det var väl allt jag hade att skriva nu. Vi hörs antagligen imorgonbitti (om jag hinner) och imorgonkväll när jag kommer hem (om jag orkar). puss, så får ni ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0