UTSIDAN ÄR INTE ALLT

Har inte haft tid eller ork att blogga. Så tänkte berätta lite om min helg nu.

I fredags var det myskläderna som gällde och mys med familjen och Alice till idol. Skönt att Molly åkte ut.. Dom andra är ju superduper bra!! Mig kvittar det vem som vinner, alla är lika mycket värda att vinna! Grymt grymma. När idol var slut drog vi ner till Jocke och var med honom, Marcus och Viffa en stund. Dock inte så sent. 
Och igår, lördags var jag till Örebro med familjen och lillbrors innebandylag som hade match och den vann dom med 3-15 mot Hovsta. Men det var ju bara för jag var med som ledare då, heheh. Efter innebandyn var slut blev det julshopping på Marieberg Galleri. Hittade inte alls det jag ville ha, så fick bara med mig två bh:r och en jacka hem (men alltid något). Men ingen klänning.. Besviken! Just ja, handlade även födelsedagspresent till storebror!
När vi kom hem från Örebro var jag med Dominic och Kevin. Väldigt trevligt måste jag säga!! Hamnade även hemma hos Jocke en stund och där det var lite folk. Men drog nästan hem direkt. Och idag, söndag vaknade jag kolckan tolv, trött som fasen.. Har nyss ätit lite mat och ska nu alldeles snart försöka plugga.. Eller jag MÅSTE plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0