WE ARE UNSTOPPABLE

Godmorgon! Har precis ätit frukost, idag blev det (som vanligt) te och macka. Nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på härlig musik, men ska alldeles snart gå och klä på mig för att dra ner till skolan och göra ett prov. Känns som jag kommer klara det faktiskt! Kunde precis allt jag skulle kunna igår kväll, så vi får väl hoppas att det sitter i huvudet när jag sitter där med pappret framför mig. Håll tummarna för mig!! Och när jag är klar med provet blir det hem och lägga sig framför tv:n skulle jag tro, eller ska nog städa lite i mitt sovrum. Börjar blir lite dammigt nu.. INTE fräscht, usch nej!! Ska även gå ut och gå, med och utan hund. Måste hålla igång lite i alla fall nu är jag har lagt innebandyn på hyllan. Nej, nu ska jag gå och klä på mig. Vi hörs senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0