BRUM BRUM BRUM, OCH LITE MER BRUM BRUM

Tjenaretjenare! Skoldagen idag var helt okej faktiskt. Men var grymt trött! Men rullade på bra ändå. Slutade vid tre tiden och cyklade direkt hem. När jag kom hem blev det att hjälpa till och fixa allt tills morgondagen. Nu är jag redo och är faktiskt inte nervös, ÄN i alla fall. Kommer säkert senare under kvällen så jag knappt kommer kunna sova inatt.. Men inatt får ag sällakap också, ska nämligen dela säng med min efterlängtade bästa vän Alice. Ikväll blir det pizza, godis och mys med familjen och bästa vä!! Hur underbart?! Nu ska jag snart hoppa in i en dusch innan hon kommer hit. Hon ska föressten med på tävlingen imorgon, skönt att ha henne med sog faktiskt, hihi. KANSKE bloggar senare, om jag har tid och lust. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0