HÄR I MIN ENSAMHET

Myskvällen med bästa vän blev inte riktigt som vi hade planerat den. När vi hade varit ute på "spökjakt" så drog vi in till Hällefors och träffade Albin och Rasmus, trevligt!! Vi var ju inte direkt vackra igår.. haha mjukisar, t-shirt och foppisar.. Jaja, vi satt ju ända bara i traktorn typ hela tiden. Var med om en hemsk upplevelse igår också.. När vi stod på lilltorget och pratade med några så kommer det någon mupp som är utklädd och börjar springa mot bilen och jag som är verkligen livrädd och har fobi typ för läskiga dräkter osv vevade upp fönstret fort som fan och började skrika.. Kan lova att jag nästan började grina också, haha fyfan!! Vi kom i alla fall hem rätt tidigt för Alice var trött. När vi kom hem slog vi på en film och åt ben and jerry.


Och nu sitter jag här i min ensamhet i brorsans lägenhet för en veckas praktik i Örebro hos kusinen. Kommer nog bli roligt. Kollar på desperate housewives, lyssnar på musik, smsar och äter godis. Japp, det är vad jag hölls med nu och ska snart gå och lägga mig faktiskt, så jag orkar upp i tid imorgon. Fast börjar ändå inte super tidigt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0