I AM TRY TO LET YOU GO

Väldigt dålig på att blogga, jag vet.. Men har verkligen inte haft tid, har varit en del i skolan sen träningar och matcher. Den här helgen har jag i alla fall umgåtts med familjen, bästa vän och några fler. I fredags var jag hemma och hade fedagsmys med mammi och lillebror. Kollade på idol och somnade redan innan utsagningen.. Men var gald när jag dagen efter fick reda på att Amanda Fondell är kvar! Hon är så brutalt go, snygg och grymt bra!! På lördagen var jag ner på a-lags matchen, dom mötte Nora och vann med 19-6, grymma grabbar det där! Senare drog jag och Alice ut och träffade några härliga killar. Umgicks med dom ett bra tag sen drog vi till Grythyttan och kollade in en sväng på festen som var där. Var bra trött, hade huvudvärk så var inte direkt så pigg på att vara där. Så det var riktigt skönt att komma hem och lägga sig i sängen.
Idag vaknade jag av att mammi ringde typ vid kanske nio-tio någon gång och sa att vi skulle ut till Skarped så jag fick köra lite folkracebil. Så det var bara att väcka Alice och gå ner för att äta lite frulle. Sen drog vi iväg direkt och Alice åkte hem. Körningen gick bra, men lite träligt att vi inte kunde använda banan idag, p.g.a älgjakten. Men hoppas vi kan åka dit ut nästa söndag och åka lite! När vi kom hem från Skarped så blev det lunch sen har jag pluggat lite och sovit resten av eftermiddagen! Så brutalt skönt att sova, helt slut! Och snart ska jag gå och lägga mig och sova så jag orkar upp till skolan imorgon. Natti så får ni sova så gott! Och jag ska verkligen försöka att hinna blogga oftare. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0