NO SLEEP

Godmorgon! Läget? Med mig är det sådär, är fortfarande väldigt förkyld och småsjuk.. Inte så kul. Men annars är det bra. Just nu sitter jag i vardagsrummet framför kaminen och väntar på att klockan ska bli lite mer. Klippte mig igår föressten, det blev page. Är rätt nöjd, det blev för långt där fram bara, men annars är jag nöjd. Och imorgon ska jag troligtvis färga håret också!! Ska färga brons/rött/brunt, så vi får se hur det blir, hihi. Tränade dubbelpass igår också, först med lillebrors lag sen med mitt egna. Var helt slut sen när jag skulle sova.. Brutalt trött imorse också, men jag kom allt upp rätt fort ur sängen! Aja, nu ska jag borsta tänderna sen dra till skolan. Vi hörs senare ikväll, puss
-MEE TODAY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0