TÄNDER EN CIGG, FAST I SMYG

GODMORGON! Blev inge mer bloggande för min del igår kväll. Var helt slut så jag la mig i sängen för att vila. Läste klart alla läxor, ska bara plugga mer på engelskan. Hur som helst så började jag läsa på min bok som ska vara utläst snart, sen ska jag skriva en analys om den också.. Boken jag läser är "Tillsammans tredje boken" och det är Denise Rudberg som har skrivit den och jag rekommenderar er att läsa de tre böckerna. Dom är verkligen bra och inte alls svårt att förstå vad som händer!! Jag har bara två kapitel kvar i boken sen är jag klar med den. Någon som har något tips om någon bra bok? Har precis duschat och ska alldeles snart blåsa håret och fixa till mig lite innan frulledags och skoldags! Hörs senare när jag kommer hem från skolan, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0