JAG GRÅTER BARA I REGNET

Godmorgon. Sorry för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna, har inte haft något direkt roligt eller speciellt att skriva. Men tänkte berätta lite snabbt om vad jag har gjort i helgen. I fredags var jag ute med Alice och sov över hos henne. På lördagen var vi uppe tidigt och drog till sporthallen för jag hade match, som inte gick så bra direkt.. Efter min match var vi kvar i sporthallen och kollade på a-laget som det gick bättre för.
Kvällen började med att vi hade kalas hemma för pappi som fyllde 35 år i torsdags. Sen ut med Alice. Vi började med att hälsa på Jocke en sväng sen vidare hem till Jonas, och där var han, Albin, Dominic, Emil,Pontus och Victor, var där en stund sen drog alla ut och åkte runt. Och söndagen fick vi besök av Nina, Emelie och Tilde. Efter dom hade åkt tog jag det bara lugnt, låg framför tv:n och tog mig en liten blund.
Var i skolan fram till lunch igår sen var jag tvungen att gå hem, mådde inge bra. Och mår lika dåligt idag, feber, hostig, huvudvärk och snorig.. Så nu kommer jag völ bli sängliggande några dagar, TRIST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0