BEST FOR LAST

Godmorgongodmorgon! Igår hade jag riktigt trevligt, först var jag ner på ishockey med ett riktigt härligt gäng. HIK vann såklart, med 4-3 tror jag det blev till slut. Vet i alla fall att dom vann, hehe. Efter hockeyn drog jag hem till en mycket saknad vän och var det är ett tag,, vi pratade om allt. Så himla skönt att kunna prata med någon om saker och ting. Sen drog vi ut en stund och lekte kurragömma med bilen med några fler, en stund innan jag skulle hem för att orka upp idag. Kom hem rint halv ett, så har ungefär sovit 8 timmar, för klockan ringde 08.00, så har för en stund sen kommit upp urr sängen. Ska alldeles snart börja packa och fixa innan jag drar ner till sporthallen för samling vid 11.00. Idag bär det av till Nykvarn, som ligger vid Södertälje. Så idag blir det 23 mils bilåkande, riktigt skönt.. Och kommer hem rätt sent ikväll också, så det var den lördagen det. Bloggar när jag kommer hem, och om jag orakar. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0