VI KÖR PÅ MYYYYYSSS

Tjabbatjenahallå! Dagens tävling gick väl rätt bra. Var rätt nervös och trodde jag skulle köra ihjäl någon, men klarade mig från det, puh!! Men körde dock av helt av mig själv p.g.a att jag tappade greppet om ratten.. haha piiinsaamt! Men sånt som händer. Nu är jag i alla fall klar för att få tävla en normal tävling som junior. Men innan den tävlingen kommer ska jag ut och träningsköra lite till.
Ikväll tillbringar jag kvällen med bästa vän och vi kör på myskväll medans alla andra klär ut sig och festar. Vi har förberett myskvällen med chips, ben and jerrys och dricka. MUMS. Vi ska alldeles snart även hoppa in i traktorn och åka på en liten spökjakt, hihi. Hur mysigt? Aja ni får ha en bra kväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0