WE FOUND LOVE

Morgonmorgon! Trött tjej här.. Men piggnade i alla fall till lite när jag hoppade in i en varm och skön dusch! NU ska jag göra mig i orfning för att sen dra till skolan, ny vecka nya tag!! Och den här veckan ska älskade Nicole vara i klassen också, underbaaart, hihi. Efter skolan idag ska jag i alla fall sola med snutten Matilda och ha en liten pratstund. Ska bli så skönt att få träffa henne. Var ett tag sen... Sen ska jag klippa mig idag, IGEN och fixa till det som jag blev missnöjd med och ska även färga håret idag, ÄNTLIIIGEEENN!!! Trött på min äckliga utväxt och hela mitt äckliga hår.. Uschusch. Aja, nu måste jag börja blåsa håret så jag hinner i tid till skolan, pusssss så hörs vi senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0