YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND

Var en rätt seg och dryg kväll igår. Började med att Alice och Matilda kom hit och vi gjorde oss lite i ordning. Sen åkte vi iväg med Alice, och vi blev naturligtvis stoppade av polisen, men det gick bra. Men läskigt var det! Men ungefär 100 meter innan polisen så såg Alice att polisen stod där, så vi va tvugna att stanna och släppa av Matilda, eftersom vi var en förmycket i bilen. Men dom såg ingenting som tur var!! Efter det så drog vi hem till Anton som hade fest, men där var det drygt så jag och Alice drog till Fredrik en stund innan jag drog drog hem. Och där var det dubbelt så roligare och trevligare kan jag säga! hihi. Somnade nästan direkt nör jag kom hem, men har vaknat ett antal gånger för jag är så brutalt förkyld och hostig, har världens rethosta.. Så snart blir jag väl säkert sängliggande, fy!
Vaknade runt 12 idag och har sedan dess bara legat framför tv:n och grisat. Är brutalt trött plus att jag som sagt är väldigt hostig och så. Och kommer antagligen ligga här resten av dagen också. Skulle egentligen på kalas idag, men det blev ändring på det. Aja, nu ska jag kolla vidare på 112 med mamma. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0