A GOOD DAAAAAY

Hejhopp! Precis hemkommen från en bra dag i örebro. Har handlat lite grann och har även tagit hål i öronen! Mässan var helt okej, men det var brutalt mycket människor, tror aldrig jag har sett så mycket människor på en och samma gång förut, haha. Fick lite häften om de skolor jag är intresserad av som är Plusgymnasiet och Wadköpings utbildningscenter. Men just nu lutar det mest åt Plusgymnasiet faktiskt, verkligen som en riktigt härlig och bra skola faktiskt! Om ni undrar vilken linje det är jag är intressarad av så är det Stylist, med hår och make-up. Verkar som en super kul linje, så tror att jag ska sattsa på det! Nog om gymnasie!! Idag har jag som sagt handlat lite plus tagit hål i öronen. Det jag har handlat kommer förmodligen upp på bild imorgon eller någon annan dag i veckan, om jag hinner såklart! Men det ska nog hinnas med, ska i alla fall försöka! Nu ska jag ta en kvällsfika tillsammans med lillebror och pappa, sen duscha och i säng! Vi hörs imorgon, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0