BAD AND GOOOOD DAYS

Godkväll lovers! Idag har jag bara pluggat ända sen jag kom hem från skolan, plus ätit då. Nu känns det som allt börjar gå bättre i skolan, speciellt efter att ha fått reda på att man klarade so-provet som jag skrev i fredags!! Känslan är så jääävla bra när man får ett positivt svar! Den här veckan ska jag förhoppningsvis få göra fysik-provet som jag egentligen skulle ha gjort för två veckor sen... Men det kan ju bli lite hur som helst när man har dom lärarna man har, haha. Plus att jag har några läxor den här veckan också, men har gjort alla förutom en läxa, så skönt att ha det gjort! Bara en läxa plus prov-pluggning sen är det över. Och imorgon hinner jag bara typ hem från skolan, äta lite sen drar jag till Karlskoga med Totto på folkracekurs. Nu är jag farligt nära att komma in i riktiga folkracelivet, woop woop!!

Just nu sitter jag och kollar på tv med familjen, mysigt. Men ska alldeles alldeles snart gå och lägga mig, är så fruktansvärt skoltrött redan, så måste lägga min i tid på kvällarna så jag orkar nogorlunda (?) mycket i alla fall. Sov så sött så hörs vi nog imorgon om jag orkar nör jag kommer hem från kursen. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0