DEN SOM INTE VÅGAR KAN INTE VINNA

Sorry för jag inte har bloggat någonting sen igår eftermiddag. Jag har inte haft direkt så mycket tid.. Igår kväll hade jag i alla fall en underbart mysik film och goskväll med min tjej Matilda! Hon kom hit runt halv åtta, då cyklade vi ner till ica direkt och handlade massa godsaker sen hem och kolla på film, eller ah, det blev inte så mycket film kollade, vi pratade mest om allt mellan himmel och jord. Väldigt skönt att få prata ut ibland.


Och idag vaknade jag faktiskt väldigt tidigt för att vara jag på en helg. Jag vaknade halv nio ungefär men låg kvar i sängen en stund och försökte somna om igen, men lyckades inte. Så gick ner till mamma en stund innan jag la mig i soffan och kollade på barnfilmer som gick på tv. Men där lyckades jag somna rätt snabbt, så låg där och sov i någon timme. När jag vaknade klädde jag på mig sen gick jag ner och åt frukost tillsammans med pappa som precis hade vaknat efter sitt nattskift. När vi var klara med fukosten drog vi och hämtade kärra, lastade på folkracebilen och drog ut till sången och körde lite med Opel Astran som vi fick i somras. Det var lite läskigt i början men sen var det bara brutalt roligt att köra, ville bara köra mer och mer! Sen åkte vi och lämnade allt och hälsade på hos farbror och familjen Höök. Alltid lika trevligt!! Så bestämde jag med herr Höök att jag ska med honom på folkracekurs på tisdagkväll i Karlskoga, så nu är jag på G!!

Nu har jag för en liten stund kommit hem från bion, har varit på filmen "Jag saknar dig", verkligen värd att se. Så den rekomenderar jag absolut!! Ena stunden var det glödjetårar och andra stunden var det sorgtårar. Väldigt bra men riktigt sorglig film. Kan ju säga att jag ska kolla på den igen direkt när den kommer ut som dvd! Och alla låtar som var med i filmen var brutalt bra också, plus snygga killar, mjaau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0