DU ÄR DÄR UPPE BLAND ÄNGLARNA MEN ALLTID FINNS DU I VÅRA MINNEN

Halloj! För det första vill jag bara säga grattis till Alice som klarade provet idag och har nu fått sitt AM-kort så hon kan glida runt i sin härliga traktor, woop woop haha. Idaf har det varit en helt okej dag i skolan. Haft sista idrottslektionen uppe i Hurtigtorpet innan den riktiga origentieringen (?)är, som är nästa vecka på onsdag. Sen efter det ade jag styrka på elevensval, snacka om att det var jobbigt!! Vi körde bara massa mage idag. Men hoppas att det ger resultat, typ magruter! Efter skolan svängde jag in hos mormor och fikade sen kom även mamma ner och fikade. Och nu sen jag kom hem från mormor har jag pluggat massa engelska glosor som vi har tills imorgon.. Men kan typ alla, så det känns bra. Nu väntar jag bara på att Alice ska komma hit så ska vi hjälpa varandra att plugga och sen dra ner till sporthallen så jag får träna lite till idag.. haha JOBBIGT. Men älskart!
Och sist men inte minst vill jag skicka ett minne till en vän som vi förlorade för ett år sen. Vi kommer alltid minnas dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0